PRENSA

Guardamos todo lo que dicen de nosotros ¡gracias!

« Volver al listado | Ver noticia original »

Praktik Vinoteca, Barcelona | 19-05-2015

A la gent que ens agrada el vi, i als que intenten difondre una mica més de coneixement sobre el món del vi, tenim a Barcelona, una nova eina per fomentar-ne el seu consum. El grup Hoteler Praktik, ha obert a Barcelona el Praktik Vinoteca. El Praktik Vinoteca és hotel boutique dedicat al món del vi. El vi, és un producte símbol de la mediterrània, i un dels elements més importants de la nostra cultura; i per tant un element per a compartir i per a mostrar a tot el turisme que ens visita. En els darrers anys hi ha hagut un augment del turista que cerca qualitat, la excel·lència en el servei, en conèixer i consumir productes de qualitat, de proximitat, i amb identitat de la zona. A Catalunya tenim un ampli ventall de possibilitats gastronòmiques i una molt bona oferta pel que fa a vins de qualitat. Allà on s’hi ha invertit diners i ganes de fer les coses bé, s’hi han obtingut bons resultats, i en trobem molt bons exemples al llarg de cada una de les nostres Denominacions d'Origen Catalanes. I al Praktik Vinoteca es vol mostrar aquesta identitat vinícola al visitant forani, oferint-li una representació dels vins del territori, amb tastos dirigits per un sumiller, que els dóna la benvinguda a l’hotel amb una copa de vi. Disposen d’una oferta de vins a copes d’unes 30 referències, i oferint la possibilitat que els seus clients puguin comprar aquests vins, rebent-los a casa, si ho desitgen. En una sala habilitada, es fan tastos dirigits de vi. Aquests serveis, de moment, són únicament a l’abast dels seus clients, però s’estan plantejant l’opció d’obrir les seves instal·lacions al públic en general, sobretot pel que fa a tastos per a grups, on es pot fer la reserva trucant a l’hotel. L'interiorisme de Praktik Vinoteca és obra de Lázaro Rosa-Violán, autor de molts dels locals oberts darrerament a la ciutat. L'hotel Praktik Vinoteca disposa de 64 habitacions, oferint dues opcions: la doble King (34 en total), amb un llit de matrimoni extra-gran, i la doble Twin (30 en total), amb dos llits individuals.

« Volver al listado | Ver noticia original »

Nos encontrarás siempre en el centro de la ciudad